måndag 29 april 2013

Energitjuv!

Ja så var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen igen. Det är den här förbenade energitjuven, som heter smärtas fel. Den senaste veckan har den tagit all min ork och inspiration och min acceptans för smärtan idag är NOLL men jag ska tillåta mig själv att vara förbannad på den idag och överlista den imorgon;). Sanningen är ju den att smärtan inte försvinner för att jag blir arg eller ledsen, den mildras inte ens. Den bästa medicinen är acceptans men jag är inte mer än människa och ibland tar acceptansen slut och dess elake kusin bitterhet kommer smygande;). Idag försökte jag utan större framgång jaga bort denna kusin med lite yoga och en tur på min underbara elcykel men han var extra envis idag. Inte ens handarbetsterapi fungerade men jag tar nya tag imorgon! Jag har i alla fall fått friskluft och min dotter en virkad häst. Så visst finns det ljusglimtar även på de mörkaste dagar:)!!!! Sov nu så gott och så håller vi tummarna för en bättre dag imorgon:)!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar