tisdag 14 maj 2013

Kvällens återbruk

Jag vet att jag borde summera de senaste två veckorna men jag har bara ingen lust;), så det kan vänta lite till. Just nu ligger fokus på att göra det som ger mig energi för att balansera upp all energi som värken stjäl. Så mysa med familjen, odla, yoga och handarbete är prioriteringarna för närvarande. Vem bryr sig om att vi blir jagade av dammelefanterna;) de finns kvar när energin kommer tillbaka så det är ingen brådska med det.
Ikväll har jag tagit en liten paus från mitt virkande och testat ett tips jag hittat på pinterest, underbara pinterest, och det var superskoj:)!!!!! Jag gjorde lite blommor och en fjäril av tunn ståltråd och lite nagelack. Det var inte jättelätt och de blev inte perfekta men helt ok för att vara första gången tycker jag. Älskar att ta det vi har hemma och skapa något nytt av det. Har verkligen ingen lust att gå och lägga mig nu, kan fortsätta med det här läääännngggeeee till:)! Fast jag vet vad som händer när jag inte sover så det är bara att masa sig i säng ;).
Sov så gott!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar