fredag 18 oktober 2013

Ordning och reda....

Idag har det varit en dag för struktur. Mitt pysselrum är så stökigt att det nästan är jobbigt att vara där men bara nästan;). Har samlat på oss en hel del kartonger som bara är i vägen så idag återbrukade jag dem för att få någon ordning på mina tyger. Är inte alltid så lätt att vika dem då de är så olika i längd och bredd och så vill man ju alltid ha det som är längst underst, undrar varför?!?! Då man tar det så rasar för det mesta hela högen och då är det bara att börja om. Men nu tror jag att jag har löst problemet och samtidigt  fått bort lite kartonger. Klippte kartongerna i lämplig storlek och lindade tygerna runt dem. Ahhhh.....vad bra det blev, nu har jag plats för mer tyger:). 
Tänker dock inte visa resten av rummet för där är det fortfarande stökigt;), det får bli nästa veckas projekt. I helgen är det dags att natta trädgården för vinter så pysselrummet får vänta. 
Ha en skön helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar