tisdag 19 mars 2013

Summering v 11

Förra veckan stod det  ganska still på vår in-/utlista.
På utsidan sålde vi en jacka som vi inte behövde och jag var tvungen att pensionera mina favorit pyjamsbyxor. Visst är det typiskt att när kläderna är som allra skönast ska de gå sönder? Har envisats med att ha dem kvar men nu är hålet så stort att man kan se hela rumpan, så det var väl dags att säga adjö;).
Detta leder till 
+6 
på listan.
Vi har faktiskt nästa inte inhandlat något den senaste veckan förutom en liten hjärtepin som en vän säljer åt sin syster. 
Så summa summarum denna vecka 
+7.

2 kommentarer:

  1. Roligt med fler människor med "samma tänk" i kommunen. =) Ser med spänning fram emot att se om du antar Petra "ekotankar"´s utmaning.. =)

    Hoppas du får en toppenfin vecka!
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar:)!! Det kan ofta kännas som folk tycker att man är besvärlig då man försöker ställa om, så det värmer att att få uppskattning för det som omväxling ;). Jag har nu antagit Petras utmaning men har svårt att veta vem jag ska skicka den vidare till då jag inte känner så många med blogg.
    Ha en härlig påsk.
    Kram
    Veronica

    SvaraRadera