tisdag 5 mars 2013

En tung vecka

Efter att ha haft migrän i 10 av de senaste 13 dagarna är energinivån verkligen inte på topp men idag ska jag försöka komma igång med yogan efter helguppehållet för att få tillbaka känslan av acceptans.
Jag vet inte om det är några som läser det jag skriver men om ni gör det har jag en liten tjänst att be om. I måndags fick jag veta att en av mina bästa vänner har drabbats av cancer ännu en gång. Denna gång kom den inte i brösten utan har valt att slingra sig runt hennes ryggrad så att den stryper flödet av vätskan som går där. De hittade den igår och redan idag är hon inne på strålning så det var bråttom. Hon bor för närvarande i Abu Dhabi eftersom hennes man arbetar där men hon måste ta sig tillbaka till Mallorca för det är där som försäkringen täcker hennes behandlingar. Hon får dock inte flyga förens tumören har minskat och trycket på hennes ryggmärg har lättat. För att få hjälp med alla kostnader säljer hon nu ut de hon har kvar i sin nätbutik i en auktion på facebook.
Det är fantastiskt fina saker så om ni är medlem på facebook sök efter 
auction for action
och se om det är något ni är intresserade av. Nästan allt har hon tillverkat själv och hon är så grymt bra.
Så ta chansen att hjälpa denna fantastiskt underbara kvinna och hennes familj och samtidigt köpa helt unika saker!!!! Tack på förhand!
Ha en underbar dag och ta hand om er själva och de i er omgivning, för livet kan vi aldrig ta för givet.
Njut av varje sekund!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar